Akadálymentes verzió

Figyelem!

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében az ügyfélszolgálatokon az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:

kötelező az arcot eltakaró maszk viselése,

az ügyféltérben kísérő csak kivételesen indokolt esetben tartózkodhat,

a megfelelő védőtávolság biztosítása érdekében az ügyféltérben tartózkodó ügyfelek száma korlátozásra kerülhet.

Vigyázzunk egymásra!

Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér önrendelkezési nyilatkozattal kapcsolatos bejegyzésekről való tájékoztatás kérés

Kódszám

AEEKO00002

Az ügy rövid leírása

Az EESZT-ben értelmezett önrendelkezésre vonatkozó tájékoztató információkat az érintett alapvetően elektronikus felületen kérheti le. Azok esetében, akik nem rendelkzenek elektronikus hozzáféréssel vagy nem akarják azt igénybe venni, a kormányablak nyújt segítséget.

Ki jogosult az eljárásra?

Ki jogosult az eljárásra?: érintett, törvényes képviselője, meghatalmazottja az érintett nevében

Kizáró okok:

Milyen adatokat kell megadni?

- a tájékoztatást kérő családi és utóneve
- a tájékoztatást kérő TAJ száma

Milyen iratok szükségesek?

törvényes képviselő vagy meghatalmazotti eljárás esetén az ezeket igazoló dokumentumok. Meghatalmazás esetén, meghatalmazó TAJ és a személyazonosításra alkalmas igazolvány bemutatása utána, annak fénymásolata és a meghatalmazás.

Milyen költségei vannak az eljárásnak?

nincs

Hol intézhetem el?

nem hatósági ügy

Ügyintézés határideje

a tájékoztatás azonnal megtörténik

Jogorvoslati lehetőség

Jogorvoslati lehetőség: nem releváns (nincs döntés, nem hatósági ügy, emiatt fellebbezés sincs)

Jogorvoslati lehetőség részletei:

Kinek kell címezni a felllebezést (az elbíráslásra jogosult szerv):

Hová kell benyújtani a fellebbezést (az elsőfokú hatóság, amely a döntést hozta):

A benyújtási határidő:

A fellebbezési illeték mértéke:

Amit még érdemes tudni (GYIK)

Technikai probléma esetén a call center kell hívni.

Fontosabb fogalmak

Kormányablak_EESZT_ügyek_ tájékoztató_v1.0.docx dokumentum szerint

Vonatkozó jogszabályok

nem releváns, nem hatósági ügy

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Tel: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858