Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében az ügyfélszolgálatokon az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:
az ügyintézés kizárólag előzetes időpontfoglalással történik
(az időpontfoglalás - a gépjárművel kapcsolatos ügyek kivételével - Ügyfélkapu azonosítás nélkül is lehetséges),
az ügyféltérben nem lehet várakozni,
kötelező az arcot eltakaró maszk viselése,
az ügyintézés során be kell tartani a 1,5-2 m védőtávolságot az ügyfelek között,
Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a mobilizált kormányablak ügyfélszolgálatok ("kormányablakbusz") kitelepülése, valamint a települési ügysegédek ügyfélfogadásaátmenetileg szünetel.
Ha a táborozás vándortábor jellegű és az útvonal egy megyén belül több járási hivatal területi illetékességét érinti, a szervezőknek a népegészségügyi feladatkörében eljáró fővárosi és megyei kormányhivatalt , több megye (a főváros) területét érinti, a szervezőknek a kiindulási pont szerint illetékes népegészségügyi feladatkörében eljáró fővárosi és megyei kormányhivatalt kell értesíteniük.
Ki jogosult az eljárásra?
Ki jogosult az eljárásra?: vándortábor szervező
Kizáró okok: nem
Milyen adatokat kell megadni?
a táborozás helyének és időpontjának, valamint a táborozásban részt vevők számának megjelölésével
Milyen iratok szükségesek?
nincs
Milyen költségei vannak az eljárásnak?
nincs
Hol intézhetem el?
nincs
Ügyintézés határideje
nincs
Jogorvoslati lehetőség
Jogorvoslati lehetőség: nincs
Jogorvoslati lehetőség részletei: nincs
Kinek kell címezni a felllebezést (az elbíráslásra jogosult szerv): nincs
Hová kell benyújtani a fellebbezést (az elsőfokú hatóság, amely a döntést hozta): nincs
A benyújtási határidő: nincs
A fellebbezési illeték mértéke:
Amit még érdemes tudni (GYIK)
nincs
Fontosabb fogalmak
nincs
Vonatkozó jogszabályok
a tanuló ifjúság üdülésének és táborozásának egészségügyi feltételeiről szóló 12/1991. (V. 18.) NM rendelet
Kulcsszavak
vándortábor
Országos Telefonos Ügyfélszolgálat
Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.