Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében az ügyfélszolgálatokon az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:

az ügyintézés kizárólag előzetes időpontfoglalással történik

(az időpontfoglalás - a gépjárművel kapcsolatos ügyek kivételével - Ügyfélkapu azonosítás nélkül is lehetséges), 

az ügyféltérben nem lehet várakozni,

kötelező az arcot eltakaró maszk viselése,

az ügyintézés során be kell tartani a 1,5-2 m védőtávolságot az ügyfelek között,

az elkészült okmányokat postai úton kézbesítik (személyes átvételre csak kivételesen van lehetőség).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a mobilizált kormányablak ügyfélszolgálatok ("kormányablakbusz") kitelepülése, valamint a települési ügysegédek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel.

Vigyázzunk egymásra!

Karbantartás miatt nem lesz elérhető április 10. esti óráiban a TAKARNET

2020.04.02.

A TAKARNET rendszer karbantartása miatt 2020. április 10-én pénteken 16.00 és 22.00 óra között a TAKARNET rendszer egyes szolgáltatásai nem lesznek elérhetők.


A TAKARNET rendszer által a szerződött TAKARNET ügyfelek részére biztosított alábbi online szolgáltatások 16.00 órától előre láthatólag 22.00 óráig nem lesznek elérhetők:

  • elektronikus dokumentumként szolgáltatott nem hiteles tulajdoni lap másolat
  • elektronikus dokumentumként szolgáltatott, elektronikusan hitelesített ún. e-hiteles tulajdoni lap másolat
  • papír alapú, hitelesíthető tulajdoni lap másolat
  • térképmásolat
  • Ingatlan változásfigyelés regisztráció
  • elektronikus dokumentumként szolgáltatott e-hiteles földhasználati lap másolat

Az ügyfélkapus belépéssel elérhető Földhivatal Online szolgáltatást a leállás nem érinti.

Ügyfeleink szíves türelmét és megértését kérjük!