Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. május 25-től a kormányablakokban és okmányirodákban– Budapest kivételével – az ügyintézés minden ügykörben időpontfoglalás nélkül is lehetséges.

A fővárosi kormányablakokban a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok ügyintézéséhez szintén nem szükséges előzetesen időpontot foglalni, egyéb ügyekben  változatlanul kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Az elkészült okmányokat  postai úton kézbesítjük.

Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét és kérjük a megfelelő óvintézkedések betartását (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon ideiglenesen szünetel az ügyfélfogadás, illetve csökkentett nyitvatartással fogadják az ügyfeleket. Részletes tájékoztatást az adott kormányablak információs oldalán és a NAV honlapján találnak. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Karbantartás miatt nem lesz elérhető április 10. esti óráiban a TAKARNET

2020.04.02.

A TAKARNET rendszer karbantartása miatt 2020. április 10-én pénteken 16.00 és 22.00 óra között a TAKARNET rendszer egyes szolgáltatásai nem lesznek elérhetők.


A TAKARNET rendszer által a szerződött TAKARNET ügyfelek részére biztosított alábbi online szolgáltatások 16.00 órától előre láthatólag 22.00 óráig nem lesznek elérhetők:

  • elektronikus dokumentumként szolgáltatott nem hiteles tulajdoni lap másolat
  • elektronikus dokumentumként szolgáltatott, elektronikusan hitelesített ún. e-hiteles tulajdoni lap másolat
  • papír alapú, hitelesíthető tulajdoni lap másolat
  • térképmásolat
  • Ingatlan változásfigyelés regisztráció
  • elektronikus dokumentumként szolgáltatott e-hiteles földhasználati lap másolat

Az ügyfélkapus belépéssel elérhető Földhivatal Online szolgáltatást a leállás nem érinti.

Ügyfeleink szíves türelmét és megértését kérjük!