Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében az ügyfélszolgálatokon az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:

az ügyintézés kizárólag előzetes időpontfoglalással történik

(az időpontfoglalás - a gépjárművel kapcsolatos ügyek kivételével - Ügyfélkapu azonosítás nélkül is lehetséges), 

az ügyféltérben nem lehet várakozni,

kötelező az arcot eltakaró maszk viselése,

az ügyintézés során be kell tartani a 1,5-2 m védőtávolságot az ügyfelek között,

az elkészült okmányokat postai úton kézbesítik (személyes átvételre csak kivételesen van lehetőség).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a mobilizált kormányablak ügyfélszolgálatok ("kormányablakbusz") kitelepülése, valamint a települési ügysegédek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel.

Vigyázzunk egymásra!

Mától a NAV ügyfélpontokon is időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás

2020.11.12.

A kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon 2020. november 12. napjától a személyes ügyintézés előzetes időpontfoglaláshoz kötött.


A koronavírus terjedésének megfékezése érdekében a kormányablakokban – más ügytípusokhoz hasonlóan – az adóügyekben is kizárólag időpontfoglalás alapján fogadják az ügyfeleket. Időpontot elektronikus úton a NAV honlapján lehet foglalni.    

(Miniszterelnökség/NAV)