Akadálymentes verzió

V. kerület (Erzsébet tér)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az V. ker. Erzsébet tér 3. szám alatt működő kormányablakban 2019. június 26-án (szerda) - az informatikai eszközök karbantartása (cseréje) miatt - az ügyfélfogadás szünetel. Az elkészült okmányok átvétele a karbantartás ideje alatt is biztosított.

 

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
1011 Budapest I. Fő utca 4.
Budapest 114 posta 11 kirendeltség
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-12:00
Kedd 08:00-12:00
Szerda 08:00-12:00
Csütörtök 08:00-12:00
Péntek 08:00-12:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
1051 Budapest V. Dorottya utca 9.
Budapest 51 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-16:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
1088 Budapest VIII. Rákóczi út 11.
Budapest 80 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-20:00
Kedd 08:00-20:00
Szerda 08:00-20:00
Csütörtök 08:00-20:00
Péntek 08:00-20:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
1051 Budapest V. Bajcsy-Zsilinszky út 16.
Budapest 5 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-20:00
Kedd 08:00-20:00
Szerda 08:00-20:00
Csütörtök 08:00-20:00
Péntek 08:00-20:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 1051 Budapest Erzsébet tér 3. Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát. A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-17:00
Szerda 8:00-20:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

A Kormányablak zárását megelőző 15 percben nincsen lehetőség sorszámkiadásra a már megjelent ügyfelek ügyeinek elintézése érdekében.

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása