Akadálymentes verzió

Eger (Barkóczy utca)

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Igen
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 3300 Eger Barkóczy utca 7. Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 
Nyitvatartás
Hétfő 7:00-18:00
Kedd 8:00-18:00
Szerda 11:00-18:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy a sorszámkiadás az ügyfélfogadási idő vége előtt 15 perccel befejeződik.

Megértésüket köszönjük!

 

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a pénztárban kizárólag a kormányablak ügyintézésel összefüggő illetékek és igazgatási szolgáltatási díjak postai készpénz-átutalási megbízáson (csekk) történő befizetésre van lehetőség. Pénztárzárást követően csak bankkártyával lehet fizetni.

A pénztár nyitvartása:

Hétfő: 7:00 - 16:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 11.00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 16:00
Péntek: 8:00 - 13:00
Szombat: ZÁRVA
Vasárnap: ZÁRVA

 

 
Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása