Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a 2019. május 26-i Európai Parlamenti választásokkal összefüggésben, a személyazonosító okmányok cseréje és kiállítása érdekében, május 25-én (szombaton) 8-14 óra között és május 26-án (vasárnap) 6-19 óra között több ügyintézési helyszínen rendkívüli nyitvatartással állunk a választópolgárok rendelkezésére.

A helyszínek listáját ITT érhetik el.

Szentendre (Dózsa György út)

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy a Szentendre, Dózsa György út 8. sz. alatt működő kormányablakban az ügyfélfogadás rendje egyes ügyekben a szokásostól eltérően alakul. Kérjük olvassák el figyelmesen lentebb a Nyitvatartás alatt található információkat!

Azonnali ügyintézésre a közelben a Tahitótfalu, Szabadság tér 3. sz. alatti, vagy a Budakeszi, Dózsa György tér 25. és a Budaörs, Szabadság út 134. szám alatti kormányablakokban van lehetőség.

Előzetesen időpontot foglalni a 1818-as ingyenesen hívható telefonszámon, vagy online - ügyfélkapu regisztrációval rendelkező ügyfeleinknek - a Központi Időpontfoglaló Alkalmazás használatával lehet.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
2000 Szentendre Kossuth Lajos utca 23-25.
Szentendre 1 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-18:00
Kedd 08:00-18:00
Szerda 08:00-18:00
Csütörtök 08:00-18:00
Péntek 08:00-18:00
Szombat 08:00-12:00
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 2000 Szentendre Dózsa György út 8. Mutasd a térképen
Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-18:00
Szerda 8:00-20:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodáiban és kormányablakaiban előzetes időpontfoglalás alapján kerülhet sor a "P" és "Z" jelű, valamint az ún. "taxis" (sárga színű) rendszámokkal kapcsolatos ügyintézésre.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a gépjárművekkel, valamint a kérelmek és egyéb beadványok leadásával kapcsolatos ügyekben az ügyintézés a hét minden napján, továbbá a személyi okmányokkal (vezetői engedély, személyi igazolvány, útlevél, lakcím változás) kapcsolatos ügyekben az ügyfelek kiszolgálása keddenként, szerdánként és csütörtökönként zárás előtt két órával - átmenetileg - kizárólag előzetes időpontfoglalás alapján történik (az alábbiak szerint).

Az ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:        7-17 óráig

Kedd:        8-18 óráig           16-18 óráig, időpontfoglalással

Szerda:      8-20 óráig           18-20 óráig, időpontfoglalással

Csütörtök: 8-18 óráig           16-18 óráig, időpontfoglalással

Péntek:      8-16 óráig.

 

Megértésüket köszönjük!

 

A kormányablakban található adóügyi ügyfélszolgálat nyitva tartása az alábbi képre kattintva érhető el

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása