Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében a kormányablakokban és okmányirodákban az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:

kötelező az orrot és a szájat eltakaró maszk viselése,

az ügyintézés során be kell tartani a legalább 1,5 m védőtávolságot,

az ügyféltérben várakozók száma korlátozható,

az elkészült okmányokat postai úton kézbesítik (személyes átvételre csak kivételesen van lehetőség).

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a települési ügysegédek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel.

Javasoljuk az előzetes online időpontfoglalás (a lejárt személyi okmányok esetében Ügyfélkapu azonosítás nélkül is használható), valmint a magyarorszag.hu oldalon elérhető elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Vigyázzunk egymásra!

Csepreg (Széchenyi tér)

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
9735 Csepreg Széchenyi köz 1.
Csepreg posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-16:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 9735 Csepreg Széchenyi tér 27. Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-18:00
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-12:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása