Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Pest megyében működő kormányablakokban 2019. június 13-án (csütörtök) és 14-én (péntek) a továbbítás céljából benyújtható (integrált kormányablakos) kérelmek (pl. családtámogatási, egészség- és nyugdíjbizosítási, rehabilitációs ügyek) intézésében - technikai okokból - fennakadásokra, illetve hosszabb várakozási időre lehet számítani. Fentiek az ügyfélkapu nyitását, valamint az okmányügyek intézését nem érintik.

Bővebb információt az ingyenesen hívható 1818-as telefonszámon kaphatnak, ahol - a várakozási idő lerövidítése érdekében - lehetőség van előzetes időpontfoglalásra is.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Zirc (Március 15. tér)

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
8420 Zirc Damjanich utca 3.
Zirc posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-18:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-16:00
Szombat 08:00-11:00
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 8420 Zirc Március 15. tér 1. Mutasd a térképen
Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 12:00-16:00
Szerda 8:00-12:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-13:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása