Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében az ügyfélszolgálatokon az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:
az ügyintézés kizárólag előzetes időpontfoglalással történik
(az időpontfoglalás - a gépjárművel kapcsolatos ügyek kivételével - Ügyfélkapu azonosítás nélkül is lehetséges),
az ügyféltérben nem lehet várakozni,
kötelező az arcot eltakaró maszk viselése,
az ügyintézés során be kell tartani a 1,5-2 m védőtávolságot az ügyfelek között,
Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a mobilizált kormányablak ügyfélszolgálatok ("kormányablakbusz") kitelepülése, valamint a települési ügysegédek ügyfélfogadásaátmenetileg szünetel.
A Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodáinak ügyfélfogadását érintő időszakos változásokokról és rendkívüli eseményekről az alábbi táblázatban tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket.
okmányiroda (címe)
dátum
változás
egyéb információ
Dunaharaszti
(Báthory utca 1.)
-
-
-
Dunakeszi
(Szent István utca 19.)
-
-
-
Göd
(Pesti út 60/A.)
-
-
-
Nagymaros
(Fő tér 5.)
-
-
-
Pomáz
(Kossuth Lajos utca 23-25.)
-
-
-
Tárnok
(Fő utca 42.)
2020. okt. 1-től
Változik az ügyfélfogadási idő. Részletes információk alább a nyitvartásnál.
-
Tura
(Petőfi Sándor tér 1.)
2019. aug. 5-től
az útlevél, a lakcímkártya, az ideiglenes személyi igazolvány, és a parkolási igazolvány kiadása ügytípusokban ügyintézésre kizárólag a kormányablakban van lehetőség
Ügyintézésre az alábbi kormányablakokban is állnak rendelkezésükre:
Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a Veresegyház, Fő út 45-47. szám alatti okmányiroda (2019. április 4. napjával), a Vác, Dr. Csányi László krt. 45. sz. alatti okmányiroda (2019. április 23. napjával), a Pécel, Kossuth tér 1. szám alatti okmányiroda (2019. május 2. napjával), az Abony, Kossuth Lajos tér 1.szám alatti okmányiroda (2019. május 7. napjával), valamint a Gyömrő, Fő tér 1/A. szám alatti okmányiroda (2019. október 4. napjával) kormányablakká alakult. Az átalakítással érintett helyszíneken megújult környezetben - az integrált ügyfélszolgálatokon elérhető valamennyi ügykörben - fogadják Önöket.
~~~~~~~~~~~
Cím
2330 Dunaharaszti, Báthory utca 1.
Telefonszám
1818
E-mail cím
okmanyirodadharaszti@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején:
(24) 531-480
Ügyfélfogadás
Hétfő:
Kedd:
Szerda:
Csütörtök:
Péntek:
8:00 - 16:00
8:00 - 12:00
8:00 - 18:00
8:00 - 16:00
8:00 - 12:00
Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.
A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!
Cím
2120 Dunakeszi, Szent István utca 19.
Telefonszám
1818
E-mail cím
dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején:
(27) 795-230
Ügyfélfogadás
Hétfő:
Kedd:
Szerda:
Csütörtök:
Péntek:
8:00 - 18:00
8:00 - 16:00
11:00 - 19:00
8:00 - 16:00
8:00 - 14:00
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a sorszámkiadás a nyitvatartási idő vége előtt 30 perccel befejeződik.
Megértésüket köszönjük!
Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.
A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!
Cím
2131 Göd, Pesti út 60/A
Telefonszám
1818
E-mail cím
dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején:
(27) 332-177
Ügyfélfogadás
Hétfő:
Kedd:
Szerda:
Csütörtök:
Péntek:
8:00 - 16:00
8:00 - 16:00
8:00 - 18:00
8:00 - 16:00
8:00 - 12:00
Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.
A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!
Cím
2626 Nagymaros, Fő tér 5.
Telefonszám
1818
E-mail cím
szob.okmanyiroda@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején:
(27) 595-036
Ügyfélfogadás
Hétfő:
Kedd:
Szerda:
Csütörtök:
Péntek:
12:00 - 16:00
8:00 - 12:00
14:00 - 18:00
8:00 - 16:00
-
Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.
A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!
Cím
2013 Pomáz, Kossuth Lajos utca 23-25.
Telefonszám
1818
E-mail cím
okmanyiroda.pomaz@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején:
(26) 525-703; (26) 525-705; (26) 525-706
Ügyfélfogadás
Hétfő:
Kedd:
Szerda:
Csütörtök:
Péntek:
8:00 - 12:00 és 12:30-16:30
-
8:00 - 12:00 és 12:30 -16:30
-
8:00 - 12:00
Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.
A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!
Cím
2461 Tárnok, Fő utca 42.
Telefonszám
1818
E-mail cím
kormanyablak.erd@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején:
(23) 332-160
Ügyfélfogadás
Hétfő:
Kedd:
Szerda:
Csütörtök:
Péntek:
8:00 - 16:00
-
8:00 - 16:00
-
-
Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.
A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!
Cím
2316 Tököl, Fő utca 119.
Telefonszám
1818
E-mail cím
okmanyirodatokol@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején:
(24) 536-530
Ügyfélfogadás
Hétfő:
Kedd:
Szerda:
Csütörtök:
Péntek:
8:00 - 16:00
8:00 - 16:00
8:00 - 18:00
8:00 - 12:00
8:00 - 12:00
Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.
A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!
Cím
2194 Tura, Petőfi Sándor tér 1.
Telefonszám
1818
E-mail cím
aszod@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején:
(28) 581-024
Ügyfélfogadás
Hétfő:
Kedd:
Szerda:
Csütörtök:
Péntek:
8:00 - 16:00
8:00 - 16:00
8:00 - 18:00
8:00 - 12:00
-
Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.
Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.