Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. május 25-től a kormányablakokban és okmányirodákban– Budapest kivételével – az ügyintézés minden ügykörben időpontfoglalás nélkül is lehetséges.

A fővárosi kormányablakokban a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok ügyintézéséhez szintén nem szükséges előzetesen időpontot foglalni, egyéb ügyekben  változatlanul kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Az elkészült okmányokat  postai úton kézbesítjük.

Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét és kérjük a megfelelő óvintézkedések betartását (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon ideiglenesen szünetel az ügyfélfogadás, illetve csökkentett nyitvatartással fogadják az ügyfeleket. Részletes tájékoztatást az adott kormányablak információs oldalán és a NAV honlapján találnak. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Quaestor károsultak kárrendezési alapja

 
 
 
QUEASTOR KÁROSULTAK KÁRRENDEZÉSI ALAPJA
 
 
 
 
QUAESTOR KÁROSULTAK KÁRRENDEZÉSI ALAPJA ELÉRHETŐ DOKUMENTUMOK:
 
1.      Kárrendezési Szabályzat
2.      Kérelem a Quaestor kötvények kibocsátásából és értékesítéséből eredő követelés alapján
3.      Tájékoztatás és kitöltési útmutató a kárrendezés iránti kérelemhez
 
Jogszabályi háttér:
2015. évi XXXIX. törvény a Quaestor károsultak kárrendezését biztosító követeléskezelő alap létrehozásáról
110/2015. (IV. 30.) Korm. rendelet a Quaestor Károsultak Kárrendezési Alapjához a kárendezés iránti kérelem kormányablakon keresztül történő benyújtásáról