Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében a kormányablakokban és okmányirodákban az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:

kötelező az orrot és a szájat eltakaró maszk viselése,

az ügyintézés során be kell tartani a legalább 1,5 m védőtávolságot,

az ügyféltérben várakozók száma korlátozható,

az elkészült okmányokat postai úton kézbesítik (személyes átvételre csak kivételesen van lehetőség).

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a települési ügysegédek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel.

Javasoljuk az előzetes online időpontfoglalás (a lejárt személyi okmányok esetében Ügyfélkapu azonosítás nélkül is használható), valmint a magyarorszag.hu oldalon elérhető elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Vigyázzunk egymásra!

Vezető Hírek

2021.06.01. Személyes ügyintézés nélkül is meghosszabbíthatja lejárt jogosítványát

Ha lejárt a jogosítványa, az új okmányt – az orvosi alkalmassági vizsgálat után – személyes ügyintézés nélkül, automatikus eljárásban is megkaphatja. Ehhez egy online nyilatkozatot kell kitölteni, amelyet – a részletes tudnivalókkal együtt – a megújult magyarorszag.hu oldalon talál.

2021.05.27. Mit kell tudni a védettségi igazolvány ügyintézéséről?

Összegyűjtöttük az okmány kiállításával, pótlásával, cseréjével kapcsolatos legfontosabb információkat, emellett cikkünkből az is kiderül, mit kell tenni, ha valaki nem kapta meg a kártyáját.

2021.05.17. Pünkösd után ismét intézhetjük az ügyeinket időpontfoglalás nélkül is

A kormányablakokban és okmányirodákban, valamint a kormányhivatali ügyfélszolgálatokon május 25-től újra fogadják az időpontfoglalással nem rendelkező ügyfeleket is. Egyidejűleg megszűnik az Ügyfélkapu azonosítás nélküli online időpontfoglalás lehetősége. A járvány terjedésének megakadályozása érdekében továbbra is be kell tartani a szükséges óvintézkedéseket.

2021.05.13. A kormányablakokban időpontfoglalás nélkül és telefonon is kérhetnek segítséget a védettségi igazolvánnyal kapcsolatban

A beoltottak és a fertőzésen igazoltan átesettek számára automatikusan kiállított igazolványt postai úton kézbesítik. Ha néhány héten belül nem érkezik meg az okmány, vagy annak pótlása, cseréje válik szükségessé, előzetes időpontfoglalás nélkül is felkereshetik a kormányablakokat és telefonon is kaphatnak tájékoztatást.

2021.04.08. Az online ügyintézés már arcképes azonosítással is lehetséges

A Belügyminisztérium legújabb fejlesztésének köszönhetően akár a telefonunk kamerájával is azonosíthatjuk magunkat a közigazgatási ügyek online intézése során.

további hírek