Akadálymentes verzió

Figyelem!

Kérjük ellenőrizze okmányai érvényességét és gondoskodjon időben

lejárt személyi igazolványa, jogosítványa és útlevele cseréjéről!

További részletekért kattitntson IDE!

A veszélyhelyzet ideje alatt lejárt személyazonosító okmányok cseréje

kijelölt kormányablakokban - egy hónapon át -  hétvégén is intézhető.

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal okmányirodái

 

 

Tájékoztatjuk Tisztelt ügyfeleinket, hogy  

2022. március 31. (csütörtök) napjától új helyszínen:

a Kerekegyháza, Szent István tér 4. szám alatt

megnyíló modern, akadálymentes kormányablakban

       - az integrált ügyfélszolgálatokon elérhető valamennyi ügykörben -        

kibővített ügyfélfogadási időben intézhetik ügyeiket.

 

Az ügyfélszolgálat áthelyezésére tekintettel

Kerekegyháza, Fő utca 47/A. sz. szám alatt működő

okmányiroda 2022. március 23. (szerd) napjától

véglegesen bezár.

 

A költözés ideje alatt (2022. március 23-30.) - a közelben -

KecskemétenDeák Ferenc tér 3. és Rákóczi út 5.,

valamint a Lajosmizse Dózsa Gy. út 100. sz. alatti

kormányablakokban állnak szíves rendelkezésükre.

Továbbá a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal

meghatározott menetrend szerint a Szent István tér 4. sz. alatt

"kormányablakbuszban" is biztosít ügyintézési lehetőséget. 

 

Cím 6087 Dunavecse, Fő utca 43. 
Telefonszám 70/383-6024
E-mail cím okmany.dunavecse@bacs.gov.hu
Ügyfélfogadás

Hétfő: 8:00 - 17:30

Kedd: zárva

Szerda: zárva

Csütörtök: zárva

Péntek: 8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím 6041 Kerekegyháza, Fő utca 47/A. 
Telefonszám 76/546-055 
E-mail cím okmany.kerekegyhaza@bacs.gov.hu

Figyelem!

Az okmányiroda új helyszínre (Szent István tér 4.) költözik (2022. március 28-tól véglegesen bezár) és 2022. március 31-től kormányablakként működik tovább.

Ügyfélfogadás

Hétfő: 8:00 - 16:00

Kedd: 8:00 - 16:00

Szerda: 8:00 - 16:00

Csütörtök: nincs ügyfélfogadás

Péntek: 8:00 - 11:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

 

Cím 6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1. 
Telefonszám 70/436-2919
E-mail cím okmany.szabadszallas@bacs.gov.hu
Ügyfélfogadás

Hétfő: 8:00 - 17:30

Kedd: nincs ügyfélfogadás

Szerda: 8:00 - 12:00

Csütörtök: 8:00 - 16:00

Péntek: 8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!