Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében a kormányablakokban és okmányirodákban az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:

kötelező az orrot és a szájat eltakaró maszk viselése,

az ügyintézés során be kell tartani a legalább 1,5 m védőtávolságot,

az ügyféltérben várakozók száma korlátozható,

az elkészült okmányokat postai úton kézbesítik (személyes átvételre csak kivételesen van lehetőség).

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a települési ügysegédek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel.

Javasoljuk az előzetes online időpontfoglalás (a lejárt személyi okmányok esetében Ügyfélkapu azonosítás nélkül is használható), valmint a magyarorszag.hu oldalon elérhető elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Vigyázzunk egymásra!

Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér önrendelkezési nyilatkozattal kapcsolatos bejegyzésekről való tájékoztatás kérés

Kódszám

AEEKO00002

Az ügy rövid leírása

Az EESZT-ben értelmezett önrendelkezésre vonatkozó tájékoztató információkat az érintett alapvetően elektronikus felületen kérheti le. Azok esetében, akik nem rendelkzenek elektronikus hozzáféréssel vagy nem akarják azt igénybe venni, a kormányablak nyújt segítséget.

Ki jogosult az eljárásra?

Ki jogosult az eljárásra?: érintett, törvényes képviselője, meghatalmazottja az érintett nevében

Kizáró okok:

Milyen adatokat kell megadni?

- a tájékoztatást kérő családi és utóneve
- a tájékoztatást kérő TAJ száma

Milyen iratok szükségesek?

törvényes képviselő vagy meghatalmazotti eljárás esetén az ezeket igazoló dokumentumok. Meghatalmazás esetén, meghatalmazó TAJ és a személyazonosításra alkalmas igazolvány bemutatása utána, annak fénymásolata és a meghatalmazás.

Milyen költségei vannak az eljárásnak?

nincs

Hol intézhetem el?

nem hatósági ügy

Ügyintézés határideje

a tájékoztatás azonnal megtörténik

Jogorvoslati lehetőség

Jogorvoslati lehetőség: nem releváns (nincs döntés, nem hatósági ügy, emiatt fellebbezés sincs)

Jogorvoslati lehetőség részletei:

Kinek kell címezni a felllebezést (az elbíráslásra jogosult szerv):

Hová kell benyújtani a fellebbezést (az elsőfokú hatóság, amely a döntést hozta):

A benyújtási határidő:

A fellebbezési illeték mértéke:

Amit még érdemes tudni (GYIK)

Technikai probléma esetén a call center kell hívni.

Fontosabb fogalmak

Kormányablak_EESZT_ügyek_ tájékoztató_v1.0.docx dokumentum szerint

Vonatkozó jogszabályok

nem releváns, nem hatósági ügy

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Tel: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858