Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kormányablakok és okmányirodák

- a karácsonyi ünnepekhez kapcsolódó munkarendváltozásra tekintettel -

egységesen az alábbiak szerint tartanak ügyfélfogadást:

2021. december 11. (szombat)    8-12 óráig,

2021. december 24. (péntek)   zárva,

2021. december 31. (péntek)   8-12 óráig.

(A többi munkanapon a szokásos rendben fogadják az ügyfeleket.)

 

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy

a kormányablakokban, okmányirodákban és valamennyi kormányhivatali ügyfélszolgálaton

- a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében -

kötelező a szájat és az orrot eltakaró maszkot viselni.

Vigyázzunk egymásra!

Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal okmányirodái

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Nádudvar, Fő út 119. sz. alatt működő okmányirodát átalakítjuk kormányablakká, ezért

 2021. november 15. napjától átmentileg (előreláthatólag: 2022. január 7-ig)

szünetel az ügyfélfogadás és az ügyintézés.

Az átalakítási munkálatok ideje alatt a Hajdú-Bihar megyei kormányablakokban - a közelben a Hajdúszoboszló, Hősök tere 1. (B épület), a Püspökladány, Kossuth utca 6. és a Derecske, Köztársaság út 126. sz. alatti ügyfélszolgálatokon - állnak szíves rendelkezésükre,

továbbá a Hajdú-Bihar Megyei kormányhivatal - előre meghatározott menetrend szerint, egyes ügyekben -  "kormányablakbuszban" is lehetőséget biztosít az ügyintézésre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

 

 

Cím 4181 Nádudvar, Fő utca 119. 
Telefonszám 54/527-120
E-mail cím hajduszoboszlo.jh@hajdu.gov.hu
Ügyfélfogadás

Hétfő: 8:00 - 13:00

Kedd: 12:00 - 16:00

Szerda: 8:00 - 13:00

Csütörtök: 8:00 - 18:00

Péntek: 8:00 - 13:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!