Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében az ügyfélszolgálatokon az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:

az ügyintézés kizárólag előzetes időpontfoglalással történik

(az időpontfoglalás - a gépjárművel kapcsolatos ügyek kivételével - Ügyfélkapu azonosítás nélkül is lehetséges), 

az ügyféltérben nem lehet várakozni,

kötelező az arcot eltakaró maszk viselése,

az ügyintézés során be kell tartani a 1,5-2 m védőtávolságot az ügyfelek között,

az elkészült okmányokat postai úton kézbesítik (személyes átvételre csak kivételesen van lehetőség).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a mobilizált kormányablak ügyfélszolgálatok ("kormányablakbusz") kitelepülése, valamint a települési ügysegédek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel.

Vigyázzunk egymásra!

Hírek

2020.11.11. Csak időpontfoglalással fogadják ügyfeleiket a kormányhivatalok

Szerdától csak időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket a kormányhivatali ügyfélszolgálatok: aki teheti, online intézze hivatali ügyeit!

2021.01.04. Új kormányablak nyílt a győri vasútállomáson

Megnyílt 2020. január 4-én Győr harmadik és egyben a megye tizenegyedik kormányablaka, ahol tíz munkaállomás és egy fotófülke várja az ügyfeleket a hét valamennyi napján. A beruházás 40 millió forint vissza nem térítendő állami támogatásból, összesen 210 millió forintból valósult meg.

2020.11.16. Ismét meghosszabbítja a kormány a lejárt okmányok érvényességét

A koronavírus-járvány terjedésének, valamint a személyes találkozások számának csökkentése érdekében a kormány mérsékli az állampolgárok ügyintézési terheit, ezért meghosszabbítja a lejáró személyi okmányok érvényességét – tájékoztatta a Miniszterelnökség szombaton az MTI-t.

2020.11.12. Mától a NAV ügyfélpontokon is időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás

A kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon 2020. november 12. napjától a személyes ügyintézés előzetes időpontfoglaláshoz kötött.

2020.11.11. Az elkészült okmányokat postai úton kézbesítik a kormányhivatalok

A koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében a kormányhivataloknál igényelt okmányok személyes átvételére csak kivételes esetekben és kizárólag időpontfoglalással van lehetőség.

2020.11.02. Érd-alsón nyílt meg a tizenkettedik, vasútállomáson működő kormányablak

Kormányablak nyílt Érd-alsó vasútállomáson, ez országosan a tizenkettedik, amely állomásépületben működik.

2020.09.22. Tíz új kormányablakbuszt adtak át kedden Szolnokon

Tíz új kormányablakbuszt adtak át a kormányhivataloknak kedden Szolnokon, a járművek kilenc megyében segítik majd az ügyintézést.

2020.08.13. Augusztus 20. - Módosul a kormányablakok nyitvatartása

Az augusztus 20-i nemzeti ünnep miatt módosul a nyitvatartási rend a kormányablakokban és az okmányirodákban.

2020.07.06. Új nyitvatartás a kormányablakokban

A hatékony és gyors ügyintézés biztosítása érdekében a kormányhivatal a Miniszterelnökséggel együttműködve felülvizsgálta a megyei kormányablakok nyitvatartási idejét, és – figyelembe véve az elmúlt évek tapasztalatait, az ügyfélforgalmi adatokat és a helyi sajátosságokat – új, az állampolgárok számára kedvezőbb ügyfélfogadási rendet határozott meg.

2020.06.19. Fél évvel meghosszabbodnak a lejárt okmányok

A kormány száznyolcvan nappal meghosszabbította a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt, vagy annak megszűnését követően 15 napon belül lejáró okmányok érvényességét.


1 2 3 4 5