Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. május 25-től a kormányablakokban és okmányirodákban– Budapest kivételével – az ügyintézés minden ügykörben időpontfoglalás nélkül is lehetséges.

A fővárosi kormányablakokban a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok ügyintézéséhez szintén nem szükséges előzetesen időpontot foglalni, egyéb ügyekben  változatlanul kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Az elkészült okmányokat  postai úton kézbesítjük.

Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét és kérjük a megfelelő óvintézkedések betartását (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon ideiglenesen szünetel az ügyfélfogadás, illetve csökkentett nyitvatartással fogadják az ügyfeleket. Részletes tájékoztatást az adott kormányablak információs oldalán és a NAV honlapján találnak. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Hírek

2020.05.25. Csak ügyfélkapuval lehet időpontot foglalni az ügyintézéshez

Május 25-től ismét ügyfélkapus azonosítás szükséges a kormányablakokba történő időpontfoglaláshoz.

2020.05.22. Újabb enyhítések jönnek a kormányhivatali ügyintézésben is

A járvány elleni sikeres védekezésnek köszönhetően hétfőtől a újabb enyhítések jönnek a kormányhivatali ügyintézésben is. Időpontfoglalás nélkül is lehetséges 2020. május 25-től a kormányhivatali ügyintézés a tizenkilenc megyében. A fokozatosan bevezetett enyhítéseknek köszönhetően hétfőtől a veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok cseréjét már előzetes bejelentkezés nélkül lehet intézni Budapesten is. A járványügyi helyzettől függően azonban továbbra is kiemelt fontosságú az egészség védelmét szolgáló óvintézkedések betartása.

2020.05.15. Időpontfoglalás nélkül is lehet okmányügyeket intézni a vidéki kormányablakokban

A védelmi intézkedések betartása mellett fokozatosan bővül a személyes ügyintézés lehetősége a közigazgatásban. A veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok cseréje esetében vidéken – tehát Budapesten és Pest megyén kívül – nem kötelező előzetesen időpontot kérni, a kormányablakkal nem rendelkező településeken pedig ismét szolgálatba állnak a mobilizált ügyfélszolgálatok. A foglalkoztatási ügyfélszolgálatok az ország teljes területén időpontfoglalás nélkül is fogadják ügyfeleiket.

2020.05.04. A diákigazolványok ügyintézéséhez is az elektronikus időpontfoglalást javasoljuk

Az óvodai és iskolai beiratkozásokhoz szükséges első személyi igazolvány kiállítása, illetve a diákigazolvány igényléséhez a NEK-adatlapok felvétele a kormányablakokban vagy okmányirodákban történik. A járvány miatt az ügyintézésre csak előzetes időpontfoglalással van lehetőség, amelyet elektronikusan vagy telefonon tehetnek meg.

2020.03.13. A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében az elektronikus ügyintézés igénybevételét javasoljuk

A leggyakoribb ügykörök online is intézhetők, továbbá a hatósági ügyekben elektronikusan is benyújthatók kérelmek. A lejáró okmányok érvényesek maradnak, így azok cseréjére a veszélyhelyzet megszűnéséig nincs szükség. Az ügyfélszolgálatokon történő személyes megjelenés elkerülésével a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.

2020.05.06. Továbbra is csak időpontfoglalással van lehetőség a kormányhivatali ügyintézésre

A koronavírus terjedésének lassítása érdekében országosan továbbra is csak előzetes időpontfoglalással van lehetőség a kormányhivatalokban, kormányablakokban és járási hivatalokban történő ügyintézésre.

2020.04.02. Karbantartás miatt nem lesz elérhető április 10. esti óráiban a TAKARNET

A TAKARNET rendszer karbantartása miatt 2020. április 10-én pénteken 16.00 és 22.00 óra között a TAKARNET rendszer egyes szolgáltatásai nem lesznek elérhetők.

2020.04.02. Változik a budapesti és a Pest megyei kormányablakok szerdai nyitvatartása

Módosul a főváros és Pest megye valamennyi kormányablakának szerdai nyitvatartása: a korábbi 12-től 20 óráig tartó idősáv helyett 8-tól 16 óráig állnak munkatársaink az Ügyfelek rendelkezésére.

2020.03.31. Nincs szükség új lakcímkártyára a kijárási korlátozás miatt

Nem szükséges új lakcímkártya készítése abban az esetben, ha a kijárási korlátozás időtartama alatt nem az állandó, bejelentett lakcímen tartózkodunk.

2020.03.19. Ügyfélkapu nélkül is lehet online időpontot foglalni a kormányablakokba

A koronavírus-járvány lassítása érdekében 2020. március 18-tól csak előzetes időpontfoglalással érkező ügyfeleket fogadnak a kormányablakok.


1 2 3 4 5