Akadálymentes verzió

Hírek

2021.09.08. Új típusú aláírási móddal egyszerűbb az ügyintézés a kormányablakokban

Az aláírásminta alapú hitelesítés (AMAHIT) - több mint 3000 aláírópad segítségével - kényelmes megoldást jelent a személyes ügyintézés során azoknak az ügyfeleknek, akik nem rendelkeznek digitális aláírással vagy ügyfélkapu azonosítóval. A fejlesztés eredményeként - egyszeri regisztrációt követően - jelenleg 32 ügytípusban nyílik lehetőség a beadványok papírmentes benyújtására.

2021.09.02. Átadták a kormányablakot Dunakeszin

Pest megyében nincs olyan járás, ahol ne lenne kormányablak, a megyében 32 működik, az új létesítmény a 307. kormányablak az országban.

2021.07.30. Ősszel új kormányablakbuszt kap Veszprém megye

Várhatóan ősztől egy új, 3. generációs kormányablakbusz érkezik Veszprém megyébe, így két mobilizált ügyfélszolgálat járja majd a térség kistelepüléseit - jelentette be Domokos Péter miniszteri biztos szerdán Kapolcson, a Művészetek völgye fesztiválon.

2021.07.01. Tíz hónappal hosszabbodik a lejárt jogosítványok érvényessége

A veszélyhelyzetek alatt lejárt, illetve lejáró okmányok egységes meghosszabbítására vonatkozó szabályozás lépett életbe, azonban az uniós rendelkezések értelmében a jogosítványokra eltérő határidők vonatkoznak. Érdemes ellenőrizni az érvényességi dátumot és időben gondoskodni az okmányunk megújításáról.

2021.07.01. Július 1-jétől már az uniós oltási igazolás is elérhető az EU-n belüli utazásokhoz

Magyarország, miután elsőként vezette be a védettségi igazolványt és az oltást igazoló applikációt, július elsején bevezeti az uniós védettségi igazolást is.

2021.06.01. Személyes ügyintézés nélkül is meghosszabbíthatja lejárt jogosítványát

Ha lejárt a jogosítványa, az új okmányt – az orvosi alkalmassági vizsgálat után – személyes ügyintézés nélkül, automatikus eljárásban is megkaphatja. Ehhez egy online nyilatkozatot kell kitölteni, amelyet – a részletes tudnivalókkal együtt – a megújult magyarorszag.hu oldalon talál.

2021.05.27. Mit kell tudni a védettségi igazolvány ügyintézéséről?

Összegyűjtöttük az okmány kiállításával, pótlásával, cseréjével kapcsolatos legfontosabb információkat, emellett cikkünkből az is kiderül, mit kell tenni, ha valaki nem kapta meg a kártyáját.

2021.05.17. Pünkösd után ismét intézhetjük az ügyeinket időpontfoglalás nélkül is

A kormányablakokban és okmányirodákban, valamint a kormányhivatali ügyfélszolgálatokon május 25-től újra fogadják az időpontfoglalással nem rendelkező ügyfeleket is. Egyidejűleg megszűnik az Ügyfélkapu azonosítás nélküli online időpontfoglalás lehetősége. A járvány terjedésének megakadályozása érdekében továbbra is be kell tartani a szükséges óvintézkedéseket.

2021.05.13. A kormányablakokban időpontfoglalás nélkül és telefonon is kérhetnek segítséget a védettségi igazolvánnyal kapcsolatban

A beoltottak és a fertőzésen igazoltan átesettek számára automatikusan kiállított igazolványt postai úton kézbesítik. Ha néhány héten belül nem érkezik meg az okmány, vagy annak pótlása, cseréje válik szükségessé, előzetes időpontfoglalás nélkül is felkereshetik a kormányablakokat és telefonon is kaphatnak tájékoztatást.

2021.04.08. Az online ügyintézés már arcképes azonosítással is lehetséges

A Belügyminisztérium legújabb fejlesztésének köszönhetően akár a telefonunk kamerájával is azonosíthatjuk magunkat a közigazgatási ügyek online intézése során.


1 2 3 4 5