Figyelem!
Kérjük ellenőrizze okmányai érvényességét és gondoskodjon időben
lejárt személyi igazolványa, jogosítványa és útlevele cseréjéről!
További részletekért kattitntson IDE!
Kérjük ellenőrizze okmányai érvényességét és gondoskodjon időben
lejárt személyi igazolványa, jogosítványa és útlevele cseréjéről!
További részletekért kattitntson IDE!
Rendes pénteki nyitva tartás szerint fogadják az ügyfeleket július 1-jén, pénteken is a kormányablakok és a kormányhivatali ügyfélszolgálatok.
Rendkívüli, hétvégi nyitvatartással segítik a kormányablakok a június 30-án lejáró személyazonosító okmányok cseréjét. Május utolsó hétvégéjétől június végéig Budapest és Pest megye valamennyi kormányablaka, vidéken pedig több mint 120 kijelölt kormányablak fogadja az ügyfeleket szombaton és vasárnap 8 és 14 óra között; pünkösdvasárnap kivételével. Kizárólag a veszélyhelyzet alatt lejárt személyazonosító igazolvány, vezetői engedély és útlevél cseréjét lehet intézni.
Hétfőtől a kormányablakokban is benyújtható a menedékeskénti elismerés iránti kérelem, nemcsak az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóságnál
A kormányablakokban és okmányirodákban időpontfoglalás nélkül is fogadják az ügyfeleket. Jelenleg még érvényesek a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok, de aki teheti, ne hagyja a végére azok ügyintézését és éljen a lehetőséggel.
Új ügyfélszolgálat áll rendelkezésre március 31-től a Kerekegyháza, Szent István tér 4. szám alatt. Az új helyre a település kormányablakká bővített okmányirodája a Fő utca 47/A. szám alól költözött át, hogy a modern környezetben szélesebb ügyintézési körrel és hosszabb nyitvatartással várja az ügyfeleket.
Rendkívüli nyitva tartással biztosítják jövő szombaton és vasárnap a kormányablakok és okmányirodák a választáshoz kapcsolódó okmányok pótlásának ügyintézését.
Szintlépésnek nevezte az e-bejelentő idei elindulását a szolgáltató állam kiépítésében a Miniszterelnökség területi közigazgatásért felelős államtitkára a projekt hétfői budapesti zárórendezvényén, amelyen elhangzott az is, hogy az adatváltozás-kezelési szolgáltatás kiterjesztésével évente akár mintegy 140 milliárd forintos adminisztratív tehercsökkenés is elérhető.
Magyarországon már 6,5 millió ember lakik olyan helyen, ahol van kormányablak, a lakosság többi részét, 3,4 millió embert a kormányablakbusz-hálózat szolgálja ki – mondta Domokos Péter, a kormányablakokért felelős miniszteri biztos Villányban.
Ismét fogadja ügyfeleit a XIII. kerületi Teve utcai kormányablak, amelynek felújítása és területének kibővítése a megnövekedett ügyfélforgalom miatt vált szükségessé.
Két plusz munkaállomással, illetve új fotófülkével bővült a teljesen felújított kormányablak. Budapest Főváros Kormányhivatala, a II. kerületi Önkormányzat, valamint a Hűvösvölgyi Szolgáltatóház együttműködésének köszönhetően a Hűvösvölgyi Szolgáltatóház második emeletén található kormányablak felújításával megvalósult a kerület lakóinak magas színvonalú, ügyfélközpontú, lokális és országos közszolgáltatásokkal történő ellátása.