Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. május 25-től a kormányablakokban és okmányirodákban– Budapest kivételével – az ügyintézés minden ügykörben időpontfoglalás nélkül is lehetséges.

A fővárosi kormányablakokban a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok ügyintézéséhez szintén nem szükséges előzetesen időpontot foglalni, egyéb ügyekben  változatlanul kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Aelkészült okmányokat  postai úton kézbesítjük.

Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét és kérjük a megfelelő óvintézkedések betartását (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát.

A százezredik ügyfelet köszöntötték a tiszakécskei kormányablakban

2019.09.18.

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal tiszakécskei kormányablakának 100 000. ügyfelét köszöntötték 2019. szeptember 16-án.


A szerencsés ügyfél, Dr. Pitti Lajos délelőtt érkezett a kormányablakba, ahol a dolgozók az örömhírrel fogadták.

Kovács Ernő, a Bács- Kiskun Megyei Kormányhivatal kormánymegbízottja és Szeidl József, a Tiszakécskei Járási Hivatal vezetője közösen gratuláltak a 100 000. ügyfélnek, megköszönték az állampolgárok kormányablakokba vetett bizalmát, majd oklevéllel és egy üveg borral kedveskedtek Dr. Pitti Lajosnak.

 

A tiszakécskei kormányablak 2015. október 29-én nyitotta meg kapuit az ügyfelek előtt, azóta havonta átlagosan kétezren keresik fel, és ez a szám folyamatosan növekszik. A bővítéseknek köszönhetően az állampolgárok jelenleg 1540 ügykörből választhatnak, amelyek közül a következők miatt érkeznek a legtöbben:

személyi- és lakcímnyilvántartás
közlekedési igazgatási (azon belül gépjármű ügyintézés)
szociális ügyek


(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)