Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tisztelt Látogató!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a weboldalon a feladatkörök és az ügykörök feltöltése jelenleg frissítés alatt áll.

Átadták a Kormányablakot Füzesgyarmaton

2017.09.05.

Ünnepélyes keretek között adták át 2017. szeptember 1-jén a Füzesgyarmati Kormányablakot.


A kivitelezés során az egységes arculatnak megfelelő 4 munkaállomásos ügyféltér, 1 db fotófülke, tárgyaló és irattár került kialakításra. A tervezés, kivitelezés és a bútorzat finanszírozását Füzesgyarmat Város Önkormányzata vállalta, a kialakításhoz kötődő informatikai fejlesztés pedig Kormányhivatali forrásból valósult meg.

Bere Károly Füzesgyarmat Város polgármestere nyitóbeszédében megköszönte Dr. Kovács József országgyűlési képviselő úrnak és Dr. Takács Árpád kormánymegbízottnak, hogy létrejöhetett Füzesgyarmaton a Kormányablak. 
Dr. Takács Árpád, a Békés Megyei Kormányhivatalt vezető kormánymegbízott köszöntőjében elmondta, hogy a mai napon a 14. Kormányablak nyílt meg Békés megyében, továbbá kiemelte, hogy a Kormányablakok révén egységes, világos koncentrált és professzionális közigazgatás valósul meg.
Dr. Kovács József országgyűlési képviselő átadóbeszédében hangsúlyozta, Magyarország Kormánya 2011-ben a Kormányablakok felterjesztésével jó döntést hozott, hiszen az állampolgárok rugalmasabban, egyszerűbben és a lakóhelyükhöz közelebb tudják intézni ügyeiket.

A Füzesgyarmat, Szabadság tér 1. szám alatt átadott kormányablak ügyfélfogadási rendje:

Hétfő 7.00-17.00
Kedd 8.00-11.00
Szerda 13.00-16.00
Csütörtök 8.00-18.00
Péntek 8.00-12.00

A Békés megyei kormányablakokkal és a járási hivatalokkal kapcsolatos további információk a www.bekesijarasok.hu oldalon találhatók.

 

(Forrás: Békés Megyei Kormányhivatal)