Akadálymentes verzió

Dévaványa (Árpád utca)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Dévaványa, Hősök tere 1. szám alatt működő kormányablakban

2021. szeptember 28-án (kedd) - az áramszolgáltató által végzett karbantartási munkálatok (áramszünet) miatt - szünetel az ügyintézés és az ügyfélfogadás.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az áramszünet a Hatósági és Gyámügyi Osztály kirendeltségének az ügyfélfogadást is érinti. Az áramszünet időtartama alatt fenti ügyfélszolgálatokat telefonon keresztül sem lehet elérni.

A karbantartás ideje alatt a Gyomaendrőd Szabadság tér 1. és a Szeghalom, Nagy Miklós utca 4.
sz. alatti kormányablakokban, illetve Gyomaendrődön a Hatósági és Gyámügyi Osztályon állnak szíves rendelkezésükre
.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
5510 Dévaványa Kőrösladányi út 6
Dévaványa posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-18:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-15:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 5510 Dévaványa Árpád utca 1. Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-12:00
Szerda 8:00-12:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-12:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása