Akadálymentes verzió

Elek (Gyulai út) OKMÁNYIRODA

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Elek, Gyulai út 2. sz. alatt működő okmányirodát átalakítjuk kormányablakká, ezért

2022. július 1. napjától átmentileg (előreláthatólag: 2022. október 31-ig)

szünetel az ügyfélfogadás és az ügyintézés.

Az átalakítási munkálatok ideje alatt a Békés megyei kormányablakokban - a közelben a Gyula Petőfi tér 3. sz. alatti ügyfélszolgálaton - állnak szíves rendelkezésükre, továbbá a Békés Megyei Kormányhivatal a helyszínen ütemezett menetrend szerint "kormányablakbuszban" biztosít ügyintézési lehetőséget.

A fenti időszakra időpontfoglalással rendelkező ügyfeleket a gyulai kormányablakban fogadják és itt vehetők át az elkészült okmányok is.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
5742 Elek Gyulai utca 4-6
Elek posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-17:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-15:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 5742 Elek Gyulai út 2. Mutasd a térképen

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy ezen az ügyfélszolgálati helyszínen kizárólag okmányirodai ügyintézésre van lehetőség!

Az integrált ügyfélszolgálatokon intézhető ügyekben a közeli kormányablakokban állnak szíves rendelkezésükre.

 

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-17:00
Kedd 12:30-16:00
Szerda Zárva
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-12:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása