Akadálymentes verzió

XI. kerület (Bocskai út)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a XI. ker. Bocskai út 39-41. szám alatti kormányablakban

2022. augusztus 11-24. napja között

- az épület karbantartási, felújítási munkálatai miatt -

szünetel az ügyfélfogadás.

A karbantartás ideje alatt a fővárosi kormányablakokban - a közelben a XXII. kerületben a Kossuth Lajos utca 25-29.(Promontor Irodaház) és a XII. kerületben az Kiss János altábornagy utca 31-33/A . sz. alatti ügyfélszolgálatokon is - állnak szíves rendelkezésükre.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az elkészült okmányok átvétele a karbantartás ideje alatt is biztosított.

Érdemes ellátogatni a magyarorszag.hu oldalra, ahol számos ügyben van lehetőség online ügyintézésre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Igen
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 1113 Budapest Bocskai út 39-41. Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 11:00-19:00
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva


Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

 

A kormányablakban található adóügyi ügyfélszolgálat nyitva tartása az alábbi képre kattintva érhető el

 

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása