Akadálymentes verzió

XI. kerület (Bocskai út)

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
1115 Budapest XI. Bartók Béla út 112.
Budapest 115 posta
Nyitvatartás
Hétfő 09:00-13:00, 13:30-17:00
Kedd 09:00-13:00, 13:30-17:00
Szerda 09:00-13:00, 13:30-17:00
Csütörtök 09:00-13:00, 13:30-17:00
Péntek 09:00-13:00, 13:30-17:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
1114 Budapest XI. Fehérvári út 9-11.
Budapest 112 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-20:00
Kedd 08:00-20:00
Szerda 08:00-20:00
Csütörtök 08:00-20:00
Péntek 08:00-20:00
Szombat 08:00-14:00
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 1113 Budapest Bocskai út 39-41. Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 11:00-19:00
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva


Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

 

A kormányablakban található adóügyi ügyfélszolgálat nyitva tartása az alábbi képre kattintva érhető el

 

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Magyar Posta a kormányablakban működő Posta Pont szolgáltatást 2023. február 14. napjától megszünteti. Az eljárási díjak és illetékek csekken történő befizetésére a legközelebbi postahivatalban (XI. kerület Fehérvári út 9-11. - Budapest 112-es posta) van lehetőség.  

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása