Akadálymentes verzió

KÖZPONTI OKMÁNYIRODA (Visegrádi u. 110.)

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy 2022. augusztus 1-jével

változik az ügyfélfogadás rendje.

A részletes információkat az alábbiakban találják.

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
1139 Budapest XIII. Váci út 73.
Budapest 135 posta
Nyitvatartás
Hétfő 09:00-17:00
Kedd 09:00-17:00
Szerda 09:00-17:00
Csütörtök 09:00-17:00
Péntek 09:00-17:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 1133 Budapest Visegrádi utca 110. (Központi Okmányiroda) Mutasd a térképen

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy a Központi Okmányirodában kizárólag okmányirodai ügyintézésre van lehetőség!

Az integrált ügyfélszolgálatokon intézhető ügyekbenfővárosi kormányablakokban állnak szíves rendelkezésükre.

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

HÉTVÉGÉN KIZÁRÓLAG AZ ALÁBBI ÜGYEK INTÉZHETŐK:

  • sürgősségi és azonnali eljárásban igényelt magánútlevelek kiadása
  • magánútlevél sürgősségi és azonnali eljárásban történő igénylése

 

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy az ügyintézés - az alábbi kivételekkel - időpontfoglalás alapján történik!

 

 

Nem szükséges időpontot foglalni az alábbi ügyek intézéséhez:

  • magánútlevél soron kívüli, sürgősségi, azonnali eljárásban történő kiadása, normál eljárásban benyújtott útlevél kiállítása iránti kérelem utólagos sürgetése
  • vezetői engedély honosítása esetén a tanfolyammentes elméleti és gyakorlati vizsgára kötelezésről rendelkező határozat átvétele
  • a 2016. január 1-jét követően kiállított személyazonosító igazolványokhoz kapcsolódó elektronikus aláírás tanúsítvány megújítása
  • ügyfélkapu létesítése
  • elkészült okmány átvétele
  • vesztett, talált, egy éven túl át nem vett okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
  • általános információkérés
  • Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatásokkal (RNY, RÉR, RKTA) kapcsolatos ügyintézés
  • sárga alapszínű különleges rendszámtáblájú, közúti közlekedési szolgáltatást végző jármű üzemeltetési jellegével, annak változásával, az üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés
  • P, SP és Z betűjelű ideiglenes rendszámtáblákkal kapcsolatos ügyintézés
  • OT betűjelű különleges rendszámtábla kiadásával kapcsolatos ügyintézés
  • adatszolgáltatás a járműnyilvántartásból
  • általános információkérés

 

KIZÁRÓLAGOS ILLETÉKÉSSÉGGEL VÉGZETT FELADATOK:

  • magánútlevél sürgősségi, azonnali eljárásban történő kiadása
  • OT betűjelű különleges rendszámtábla kiadása
  • SP betűjelű ideiglenes rendszámtáblával kapcsolatos ügyintézés
  • CD betűjelű különleges és CD betűjelű ideiglenes rendszámtábla kiadása
  • járműkísérő lap kiadása
  • egyéni, egyedi rendszámok kiadásának engedélyezése
  • külföldi hatóság által kiállított vezetői engedély honosítása

További információkért kattintson ide!

 

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-20:00
Kedd 8:00-20:00
Szerda 8:00-20:00
Csütörtök 8:00-20:00
Péntek 8:00-20:00
Szombat 8:00-14:00
Vasárnap 8:00-14:00

Időpontfoglalás

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

 

 

Okmány- és gépjármű ügyintézés*

Hétfő - csütörtök      8.00 - 17.00
Péntek                    8:00 - 14:00

 

Elkészült okmányok kiadása

Hétfő - péntek         8.00 - 20.00

 

Útlevelek igénylése azonnali (24 órás)
és sürgősségi (3 napos) eljárásban
+ azonnali és sürgősségi útlevelek kiadása

Hétfő - péntek          8.00 - 20.00

Szombat - vasárnap  8.00 - 14.00

 

*Külföldi vezetői engedély honosítása és visszahonosítása,
valamint versenyjárműre "I" rendszám kiadása
kizárólag előzetesen foglalt időpont alapján történik.

 

TOVÁBBI TUDNIVALÓK AZ ÜGYINTÉZÉSHEZ.

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása