Akadálymentes verzió

XIII. kerület (Teve utca)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a XIII. kerület Teve utca 1/A-C. szám alatt működő kormányablakban

2022. augusztus 17-én (szerda)

- az informatikai eszközök éves karbantartása miatt -

szünetel az ügyfélfogadás.

A karbantartás ideje alatt a fővárosi kormányablakokban - a közelben a IV. kerületben az István út 15. és a VII. kerületben az Erzsébet körút 6. sz. alatti ügyfélszolgálatokon is - állnak szíves rendelkezésükre.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az elkészült okmányok átvétele a karbantartás ideje alatt is biztosított.

Érdemes ellátogatni a magyarorszag.hu oldalra, ahol számos ügyben van lehetőség online ügyintézésre.

A gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk továbbá az előzetes online időpontfoglalás, valamint a - közeli kormányablakokat és várakozási időket megjelenítő -  Kormányablak nevű mobilalkalmazás használatát.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Igen
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 1139 Budapest Teve utca 1/A-C Mutasd a térképen

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 11:00-19:00
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása