Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kormányablakok és okmányirodák

- a karácsonyi ünnepekhez kapcsolódó munkarendváltozásra tekintettel -

egységesen az alábbiak szerint tartanak ügyfélfogadást:

2021. december 11. (szombat)    8-12 óráig,

2021. december 24. (péntek)   zárva,

2021. december 31. (péntek)   8-12 óráig.

(A többi munkanapon a szokásos rendben fogadják az ügyfeleket.)

 

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy

a kormányablakokban, okmányirodákban és valamennyi kormányhivatali ügyfélszolgálaton

- a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében -

kötelező a szájat és az orrot eltakaró maszkot viselni.

Vigyázzunk egymásra!

XIII. kerület (Teve utca)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a XIII. kerület Teve utca 1/A-C. szám alatt működő kormányablak

2021. december 9. napjától (csütörtök) - az épületben végzett felújtási munkálatok miatt - átmenetileg zárva tart.

A felújítás ideje alatt a fővárosi kormányablakokban - a közelben a IV. kerületben az István út 15. és a VII. kerületben az Erzsébet körút 6. sz. alatti ügyfélszolgálatokon is - állnak szíves rendelkezésükre.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a Központi Okmányirodában (XIII. ker. Visegrádi utca 110-112.; Véső utcai bejárat!) biztosított az elkészült okmányok átvétele és itt fogadják az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfeleket, továbbá lehetőség van az okmányügyek intézésére is.

A gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk az online időpontfoglalás,valamint a közeli kormányablakokat és a várakozási időket megjelenítő Kormányablak nevű mobilalkalmazás igénybevételét, felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a magyarorszag.hu oldalon számos ügyben van lehetőség online ügyintézésre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Igen
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 1139 Budapest Teve utca 1/A-C Mutasd a térképen

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 11:00-19:00
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása