Akadálymentes verzió

XVII. kerület (Pesti út)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a XVII. ker. Pesti út 163. sz. alatt működő kormányablakban

2023. június 27-én (kedden) szakmai nap megtartása miatt szünetel az ügyfélfogadás.

Az üzemszünet ideje alatt a fővárosi kormányablakokban - a közelben, a XVI. kerületben a Baross Gábor utca 28-30. és a XVIII. kerületben az Üllői út 445. szám alatti ügyfélszolgálatokon is - állnak szíves rendelkezésükre.

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
1173 Budapest XVII. Ferihegyi út 93/c
Budapest - Rákoskeresztúr 1 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-20:00
Kedd 08:00-20:00
Szerda 08:00-20:00
Csütörtök 08:00-20:00
Péntek 08:00-20:00
Szombat 08:00-12:00
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 1173 Budapest Pesti út 163. Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 11:00-19:00
Csütörtök 9:00-16:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Magyar Államkincstár - ebben a kormányablakban működő - állampapír értékesítési pontjának nyitvatartása az alábbiak szerint alakul:

Hétfő:          8:00-17:00

Kedd:          8:00-16:00

Csütörtök:   8:00-16:00.

 

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy 2019. június 1-jétől az eljárási díjak készpénzátutalási megbízással (csekken) történő befizetésére a legközelebbi postahivatalban van lehetőség.

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása