Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében az ügyfélszolgálatokon az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:

az ügyintézés kizárólag előzetes időpontfoglalással történik

(az időpontfoglalás - a gépjárművel kapcsolatos ügyek kivételével - Ügyfélkapu azonosítás nélkül is lehetséges), 

az ügyféltérben nem lehet várakozni,

kötelező az arcot eltakaró maszk viselése,

az ügyintézés során be kell tartani a 1,5-2 m védőtávolságot az ügyfelek között,

az elkészült okmányokat postai úton kézbesítik (személyes átvételre csak kivételesen van lehetőség).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a mobilizált kormányablak ügyfélszolgálatok ("kormányablakbusz") kitelepülése, valamint a települési ügysegédek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel.

Vigyázzunk egymásra!

Szeged (Rókusi körút)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Szeged, Rókusi körút 42-64. sz. alatt (Tesco) működő kormányablakban 2020. szeptember 1-jétől ismét fogadják Önöket. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ügyfélfogadás rendje egyes ügyekben az általánostól eltér. Részletes információkat lent a Nyitvatartás alatt találnak.

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Igen
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 6724 Szeged Rókusi körút 42-64. (Tesco) Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-20:00
Szerda 8:00-20:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-12:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy ebben a kormányblakban az ügyfélfogadás kizárólag az alábbi ügykörökben és előzetes időpontfoglalással történik (sorszámhúzásra nincs lehetőség!):

 

1. általános okmányügyek:

személyazonosító igazolvány,

útlevél,

NEK adatlap (diákigazolvány),

lakcímváltozás bejelentésével kapcsolatos ügyek

vezetői engedély (2020.09.02-től) és

mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa (2020.09.02-től)

2. állampolgársági ügyek:

honosítással kapcsolatos ügyek,

magyar igazolvány ügyintézése,

idegenrendészeti ügyek,

3. egyéb ügyek:

családvédelmi akciótervvel kapcsolatos ügyek,

ingatlannyilvántartással kapcsolatos ügyek,

ügyfélkapu regisztráció

 

Teljes körű ügyintézésre (pl. gépjármű ügyek) SzegedenRákóczi tér 1. és a Szőregi út 80. sz. alatti (CBA NOVA) kormányablakokban van lehetőség.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása