Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kormányablakok és okmányirodák

- a karácsonyi ünnepekhez kapcsolódó munkarendváltozásra tekintettel -

egységesen az alábbiak szerint tartanak ügyfélfogadást:

2021. december 11. (szombat)    8-12 óráig,

2021. december 24. (péntek)   zárva,

2021. december 31. (péntek)   8-12 óráig.

(A többi munkanapon a szokásos rendben fogadják az ügyfeleket.)

 

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy

a kormányablakokban, okmányirodákban és valamennyi kormányhivatali ügyfélszolgálaton

- a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében -

kötelező a szájat és az orrot eltakaró maszkot viselni.

Vigyázzunk egymásra!

Nádudvar (Fő út) OKMÁNYIRODA

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Nádudvar, Fő út 119. sz. alatt működő okmányirodát átalakítjuk kormányablakká, ezért  2021. november 15. napjától átmentileg (előreláthatólag: 2022. január 7-ig)

szünetel az ügyfélfogadás és az ügyintézés.

Az átalakítási munkálatok ideje alatt a Hajdú-Bihar megyei kormányablakokban - a közelben a Hajdúszoboszló, Hősök tere 1. (B épület), a Püspökladány, Kossuth utca 6. és a Derecske, Köztársaság út 126. sz. alatti ügyfélszolgálatokon - állnak szíves rendelkezésükre,

továbbá a Hajdú-Bihar Megyei kormányhivatal - előre meghatározott menetrend szerint, egyes ügyekben -  "kormányablakbuszban" is lehetőséget biztosít az ügyintézésre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
4181 Nádudvar Petőfi Sándor utca 13.
Nádudvar posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-16:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-18:00
Péntek 08:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 4151 Nádudvar Fő út 119. Mutasd a térképen

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy ezen az ügyfélszolgálati helyszínen kizárólag okmányirodai ügyintézésre van lehetőség!

Az integrált ügyfélszolgálatokon intézhető ügyekben a közeli kormányablakokban állnak szíves rendelkezésükre.

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-13:00
Kedd 12:00-16:00
Szerda 8:00-13:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-13:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása