Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. május 25-től a kormányablakokban és okmányirodákban– Budapest kivételével – az ügyintézés minden ügykörben időpontfoglalás nélkül is lehetséges.

A fővárosi kormányablakokban a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok ügyintézéséhez szintén nem szükséges előzetesen időpontot foglalni, egyéb ügyekben  változatlanul kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Aelkészült okmányokat  postai úton kézbesítjük.

Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét és kérjük a megfelelő óvintézkedések betartását (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Lőrinci (Szabadság tér)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Lőrinci, Szabadság tér 26. szám alatt működő kormányablakban 2020. május 26-án (kedd) – az áramszolgáltató által végzett karbantartási munkálatok (áramszünet) miatt – az ügyfélfogadás és az ügyintézés szünetel.

Az áramszünet ideje alatt - a közelben - a Hatvan Balassi Bálint út 14., a  Pásztó Kölcsey Ferenc utca 35., valamint a Jászfényszaru Szabadság tér 1. szám alatti kormányablakokban állnak szíves rendelkezésükre.

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy egyes ügytípusokat érintően változott az ügyintézés rendje. Részletes információkat a Nyitvatartás alatt találhatnak.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
3021 Lőrinci Szabadság tér 12/c
Lőrinci 1 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-16:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-18:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-15:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 3021 Lőrinci Szabadság tér 26. Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-16:30
Szerda 8:00-16:30
Csütörtök 8:00-12:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézés átmenetileg szünetel (a jogosítvány, parkolási igazolvány ügyintézés változatlanul biztosított). Gépjárműügyekben a Hatvan, Balassi Bálint út 14., a Pásztó, Kölcsey Ferenc utca 35. és a Jászfényszaru, Szabadság tér 1.  sz. alatti kormányablakokban állnak szíves rendelkezésükre.  

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása