Akadálymentes verzió

Ráckeve (Szent István tér)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Ráckeve, Szent István tér 4. szám alatt működő kormányablakban

2022. augusztus 10-én (szerda)

- az informatikai eszközök éves karbantartása miatt -

szünetel az ügyfélfogadás.

A karbantartás ideje alatt - a közelben - a Tököl, Fő utca 119. és a Szigetszentmiklós Apor Vilmos utca 1. sz. alatti kormányablakokban állnak szíves rendelkezésükre.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a magyarorszag.hu oldalon számos ügyben van lehetőség online ügyintézésre.

A gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk továbbá az előzetes online időpontfoglalás, valamint a - közeli kormányablakokat és várakozási időket megjelenítő -  Kormányablak nevű mobilalkalmazás használatát.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

 

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
2300 Ráckeve Kossuth Lajos utca 24.
Ráckeve posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-18:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-16:00
Szombat 08:00-12:00
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 2300 Ráckeve Szent István tér 4. Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 11:00-19:00
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodáiban és kormányablakaiban előzetes időpontfoglalás alapján kerülhet sor a "P" és "Z" jelű, valamint az ún. "taxis" (sárga színű) rendszámokkal kapcsolatos ügyintézésre.

Megértésüket köszönjük!

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása