Akadálymentes verzió

Nyíregyháza (Hősök tere) - átmenetileg ZÁRVA!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Nyíregyháza, Hősök tere 3. szám alatt működő kormányablak

2022. november 2. napjától

(előreláthatólag 2023. márciusáig)

– energiatakarékossági okból –

átmenetileg zárva tart.

Érdemes ellátogatni a magyarorszag.hu oldalra, ahol számos ügy már online is intézhető.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
4400 Nyíregyháza Bethlen Gábor utca 4.
Nyíregyháza 1 posta
Nyitvatartás
Hétfő 07:00-19:00
Kedd 07:00-19:00
Szerda 07:00-19:00
Csütörtök 07:00-19:00
Péntek 07:00-19:00
Szombat 08:00-12:00
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 4400 Nyíregyháza Hősök tere 3. - átmenetileg ZÁRVA! Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő Zárva
Kedd Zárva
Szerda Zárva
Csütörtök Zárva
Péntek Zárva
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 
Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása