Akadálymentes verzió

Vásárosnamény (Tamási Áron utca)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Vásárosnamény, Tamási Áron u. 1. szám alatt működő kormányablakban

2023. június 8-án (csütörtök) - az informatikai eszközök éves karbantartása miatt - szünetel az ügyfélfogadás.

Az üzemszünet ideje alatt a közelben a Fehérgyarmat, Kiss Ernő utca 2. és a Kisvárda, Szent László utca 7-11. sz. alatti kormányablakokban állnak szíves rendelkezésükre.

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső
Posták a környéken »
Mutasd a térképen
4800 Vásárosnamény Szabadság tér 35.
Vásárosnamény 1 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-16:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-18:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-16:00
Szombat 08:00-11:00
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen
Címünk: 4800 Vásárosnamény Tamási Áron utca 1. Mutasd a térképen

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-16:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-18:00
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 
Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Jelmagyarázat

Kormányablak
Posta
Térkép visszaállítása