Akadálymentes verzió

Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok

A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy bármikor rugalmasan bevethető - a változó igényekhez és körülményekhez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes - mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a  kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről (a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről).

A mobilizált kormányablakokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:

- személyi igazolvány igénylése
- lakcímváltozás bejelentése
- jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
- parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
- diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
- útlevél igénylése
- ügyfélkapu regisztráció

A mobilizált kormányablakok jelenleg 11 megyében teljesítenek szolgálatot (a hálózat kiterjesztése folyamatban van), az aktuális menetrendek az alábbi linkekre kattintva érhetőek el.

 

  Baranya megye           

 

 

 







  Bács-Kiskun megye  
  Békés megye  
  Borsod-Abaúj-Zemplén megye  
  Csongrád megye  
  Nógrád megye  
  Pest megye  
  Szabolcs-Szatmár-Bereg megye  
  Vas megye  
  Veszprém megye  
  Zala megye