Akadálymentes verzió

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kormányablakok és okmányirodák

- a karácsonyi ünnepekhez kapcsolódó munkarendváltozásra tekintettel -

egységesen az alábbiak szerint tartanak ügyfélfogadást:

2021. december 11. (szombat)    8-12 óráig,

2021. december 24. (péntek)   zárva,

2021. december 31. (péntek)   8-12 óráig.

(A többi munkanapon a szokásos rendben fogadják az ügyfeleket.)

 

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy

a kormányablakokban, okmányirodákban és valamennyi kormányhivatali ügyfélszolgálaton

- a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében -

kötelező a szájat és az orrot eltakaró maszkot viselni.

Vigyázzunk egymásra!

Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodái

 

 

A Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodáinak ügyfélfogadását érintő időszakos változásokokról és rendkívüli eseményekről az alábbi táblázatban tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket.

 

 

okmányiroda (címe) dátum változás egyéb információ

Dunaharaszti

(Báthory utca 1.)

- - -

Dunakeszi

(Szent István utca 19.)

2021. aug. 30. napjától bezár!

Az okmányiroda 2021. szept. 6. napjától új helyszínen (Dunakeszi, Verseny u. 1., vasútállomás - kormányablakként - működik tovább.

Az alábbi linken található az ügyintézéshez igénybe vehető mobilizált kormányablak ("kormányablakbusz"): menetrendje.

Göd

(Pesti út 60/A.)

-

-

-

Nagymaros

(Fő tér 5.)

-

-

-

Pomáz

(Kossuth Lajos utca 23-25.)

- - -

Tárnok

(Fő utca 42.)

- - -

Tura

(Petőfi Sándor tér 1.)

- - -

Tököl

(Fő utca 119.)

2021. okt. 18-tól

Az okmányiroda  kormányablakká történő átalakítása miatt, a munkálatok idejére (előreláthatólag 2022. február közepéig) átmenetileg szünetel az ügyfélfogadás .

Az átalakítás ideje alatt a közelben a Szigetszentmiklós Apor Vilmos utca 1. és a Ráckeve Szent István tér 4. sz. alatti kormányablakokban, valamint

a Dunaharaszti, Báthory utca 1. sz. alatti okmányirodában állnak rendelkezésükre, továbbá

az okmányiroda parkolójában menetrend szerint meghatározott időpontokban mobilizált kormányablakban ("kormányablakbusz") is lehetőség nyílik az ügyintézésre.

 

Vecsés

(Szent István tér 1.)

-

Átalakítási munkálatok miatt 2021. október 25. és 2022. február 15. között az ügyfélfogadás szünetel.

2022. február 15-ig az alábbi helyszíneken
biztosított az ügyintézés:

Vecsési Kormányablak, Fő út 246-248. (Market Central)

Vecsési okmányiroda mögötti piactérre települő Kormányablakbusz

Gépjárműügyintézés a közelben a

Vecsés Fő út 246-248. sz . alatt (Market Central) működő kormányablakban

lehetséges.

 

 Megértésüket és türelmüket köszönjük!

 

~~~~~~~~~~~

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy

Veresegyház, Fő út 45-47. szám alatti okmányiroda (2019. április 4. napjával),

a Vác, Dr. Csányi László krt. 45. sz. alatti okmányiroda (2019. április 23. napjával),

a Pécel, Kossuth tér 1. szám alatti okmányiroda (2019. május 2. napjával),

az Abony, Kossuth Lajos tér 1.  szám alatti okmányiroda (2019. május 7. napjával),

Gyömrő, Fő tér 1/A. szám alatti okmányiroda (2019. október 4. napjával) kormányablakká alakult,

valamint a Dunakeszi, Szent István utca 19. szám alatti okmányiroda bezárt, az ügyfeleket a továbbiakban (2021. szeptember 6. napjától) új helyszínen

a Dunakeszi, Verseny u. 1. szám alatt (vasútállomás) megnyitott új kormányablakban fogadják.

 

Az átalakítással érintett helyszíneken megújult, modern, akadálymentes környezetben - az integrált ügyfélszolgálatokon elérhető valamennyi ügytípusban - intézhetik ügyeiket. 

 

~~~~~~~~~~~

 

Cím

2330 Dunaharaszti, Báthory utca 1.

Telefonszám 1818
E-mail cím okmanyirodadharaszti@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (24) 531-480
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

8:00 - 18:00

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2120 Dunakeszi, Szent István utca 19.

Az okmányiroda 2021. aug. 30. napjától bezár!

2021. szept. 6. napjától új helyszínen (Dunakeszi, Verseny u. 1., vasútállomás - kormányablakként - működik tovább.

Telefonszám 1818
E-mail cím dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (27) 795-230
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 18:00

8:00 - 16:00

11:00 - 19:00

8:00 - 16:00

8:00 - 14:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2131 Göd, Pesti út 60/A

Telefonszám 1818
E-mail cím dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (27) 332-177
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 16:00

8:00 - 18:00

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2626 Nagymaros, Fő tér 5.

Telefonszám 1818 
E-mail cím szob.okmanyiroda@pest.gov.hu 
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (27) 595-036
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

12:00 - 16:00

8:00 - 12:00

14:00 - 18:00

8:00 - 16:00

-

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2013 Pomáz, Kossuth Lajos utca 23-25.

Telefonszám 1818 
E-mail cím okmanyiroda.pomaz@pest.gov.hu 
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (26) 525-703; (26) 525-705; (26) 525-706
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

 Szerda:

 Csütörtök:

 Péntek:

 

 

 

8:00 - 12:00 és 12:30-16:30   

8:00 - 12:00 és 12:30 -16:30

-

8:00 - 12:00

 

 

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

 

Cím

2461 Tárnok, Fő utca 42.

Telefonszám 1818 
E-mail cím kormanyablak.erd@pest.gov.hu 
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (23) 332-160
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

-

8:00 - 16:00

-

-

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2316 Tököl, Fő utca 119.

Az okmányiroda átmenetileg zárva tart!

Telefonszám 1818 
E-mail cím okmanyirodatokol@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (24) 536-530
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 16:00

8:00 - 18:00

8:00 - 12:00

8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

 

Cím

2194 Tura, Petőfi Sándor tér 1.

Telefonszám 1818
E-mail cím aszod@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (28) 581-024
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 16:00

8:00 - 18:00

8:00 - 12:00

-

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2220 Vecsés, Szent István tér 1.

Telefonszám 1818
E-mail cím jarasihivatal.vecses@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (29) 555-215
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

12:00 - 16:00

-

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

-

 


 Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézésre az okmányirodában - technikai okokból - nincs lehetőség, a közelben a Vecsés Fő út 246-248. sz . alatt (Market Central) működő kormányablakban állnak szíves rendelkezésükre.

Időpontfoglalás: (29) 555-215

(csak személyi okmány ügyintézés!)

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!